84 075 Ft

3 megjegyzés:

R.R. írta...

fogalmam sincs mihez készült, de könnyűnek tűnik az elkészítési módja, és teljesen érthető és átlátható (már ha éppésszel fogtam föl a dolgot) na de a lényeg hogy iskolában sokkal bonyorultabb és nehezebb nódon kell csinálni ilyesmi dolgokat ,miközben íme a bizonyíték hogy van könnyebb megoldás is ami szintén ugyanúgy átlátható. hájj,még jó hogy mindjárt vége.

A HIÚ FÉNYKÉPEZŐGÉP írta...

mivel akkor senki sem hívta a Denevérembert, gondoltam van időm összehajintani egy kis izét. és épp ésszel fogtad föl a dolgokat. igazából állva rajzoltam, mert siettem a wc-re, azért lett ilyen. féltem, h utána elfelejtem mit is akartam. ennek ellenére is van pofám hivalkodni vele, mert kidobtam a kukába.

R.R. írta...

ó az klassz klassz. Nekem tetszik. Utálok wc-re menni, értékes időket vesz el tőlem, amit mondjuk alvással is tölthetnék, az alvás a nap fénypontja! Igen most megyek mielőtt még több marhaságot leírnék.